Skúsenosti začínajúceho blogera

22. septembra 2010, gilos, Nezaradené

Udalosti,o ktorých denne informujú rôzne médiá a v rôznej interpretácii vyvolávajúpotrebu,možno príležitosť, zaujať stanovisko.Nie pre každého,no tých,ktorí potrebujú vyjadriť svoje názory k nim,pribúda.Zvláštne je možno to,že jeden názor,aj keď osobný, vyvoláva iný,spravidla zlostný.Preto sa stráca názor na udalosť,príbeh a      množia sa názory na názory,niečo ako polemika.

            Keby bola slušná,citlivá,bolo by to v poriadku,no je to surové,bez pravidiel.Stáva sa mi a často,že oponent,či skôr zlostný odporca môjho názoru, nevyjadruje svoje stanovisko k blogu,ako celku,ale k drobnostiam,marginálnym vadám blogu a s poznámkou:“kecáš,si z inej planéty a podobne“.naviac s tykaním ,o ktoré som nepožiadal, získava prevahu.Tyká sa predsa sluhom,alebo kolegom z branže a zatiaľ ním nie som..

            Chcem dúfať,že ak môj blog prečíta 540 čitateľov a len traja majú k nemu z ich pohľadu ostré výhrady,aj keď nie k podstate blogu,ale k údajom,že niečo vedia lepšie ako ja z nepozornosti,či nedostatku pamäti,potom by to malo byť v poriadku a malo by to prejsť bez trápenia. A žlče.

            V dobách,keď som prispieval do odborného mesačníka isté nepresnosti,ak sa vyskytli opravil redaktor,či korektor,v blogovaní to neide,aj keď editor p.Niton vyzýva k slušnému vyjadrovaniu sa tých,čo píšu,alebo komentujú napísané,ako čitatelia.Predsa nemalo by isť o to,kto ostrejšie ako zakomplexovaný jedinec,nakydá na partnera,ktorého nepozná,výrazy a pojmy,ktorými sa častujú poslanci v NR SR  U nich,šťastie,že nie všetci,ale niektorí konštantne.A tým,že v NR sedia opäť,svedčí o tom,že majú stoličku istú skrze svoju stabilnú voličskú základňu,ktorá odpovedá ich charakteru a zvyklostiam.

            Pánov pabloneruda,dsb a crowfoot zatiaľ som nemal možnosť poznať z ich blogu,iba z výhrad k mojim.